laupäev, 7. märts 2009

Leeduka viilimine

Nagu juba juttu on tulnud leedukatest - Aise Žilvinas on mudeli nimi ja müügil on neid 21-grammisena (värvitud variant) ja 25-grammisena metalsena "soomustatud". Küljes ma ütleks head rõngad ja konksud, konks kannatab soolast vett väga hästi.

Tegelikult on supper landi mäng ilma viilimatagi ja ma ei teagi, miks ma neid viilima hakkasin. No peab ju kuidagi tuunima ja kui Bandit tehti eest õhemaks, siis ma tegin Žilvinast ja tulemuslikult. Kuigi võibolla oli värv ka oluline. Igatahes sinist pole enam Tallinnas Lauteri tänava poes näinud, seetõttu olen värvinud 21-grammiseid punast, oranži ja kollast.

Hea meel on mul, sest ka Ralf otsustas vist mõne ära proovida, ehkki ta merikalantide karbis sobrades nägin ikka väga vingeid tegijaid ja puudus neist tal küll ei olnud. Mul on näiteks praegu algavaks hooajaks ainult 7-8 landi vahel valida ja tüüpiliselt jään neist vahel ilma ka, kuigi palju harvem kui alustades.

Viimasest leeduka viilimisest tegin pilte ka. Eks näis kas kala ka toob või jään enne ilma. Jutid mis ma tõmbasin landile on lihtsalt selleks, et mingi orientiir oleks, palju on viilitud, ega seda kokku vast üht-kaht grammi mis sealt "kaelapealt" maha läheb polegi nii kerge näha.

25-grammine kõrval võrdluseks, nendega pole veel kala saanud. Kolmas lant on esimesel pildil Atemi plekk, mis teeb head mängu ja on muidu hea kitsas, värvisin tolle ka ära, sai teise võimaluse.

Kolmandal pildil on 21-grammine silma pealt juba õhem, kõhuesine on endiselt "paks".





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar